مادرِ آقاجانِ خانه..

خرید بک لینک
بسم الله الرحمن الرحیم - وای خدایا شکرت...چقدر علم پیشرفت کرده..چقدر عقل آدمی رو به رشد و بهترشدنه..به جای بمبهای شیمیایی آدم کش،داروهای خوب خوب میسازن..-خدایا ممنون که به فکر همه بنده هات هستی..شکرت که از ما امتحانهای آسونمیگیری..امتحان های خوب خوب..حتما بد مارو نمیخوای..بروشور دارو را میخوانم..دارویی که به سختی پیدا کردیم نوشته:..ماده موثره این فرآورده 75 واحد بین المللی (معادل 5/5 میکروگرم)فولیتروپین آلفا است.فولیتروپین آلفا به شیوه مهندسی ژنتیک از سلول هایتخمدان همستر چینی فرآوری می شود.دلم میگیرد از این نوشته های داخل بروشور..⬆آن حرفهایم با خدا مادرِ آقاجانِ خانه.....

ما را در سایت مادرِ آقاجانِ خانه.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 5:44

بسم الله الرحمن الرحیمسوم راهنمایی بودم..همه توی حیاط دور هم نشسته بودیم و متناسب سنمان حرفهای مسخره می زدیم..هرکس می گفت که توی فکرش تا چند سالگی عمر میکند..یعنی چند سالگی می میرد..نوبت به من رسید..من گفتم : فکر میکنم تا 25 سالگی زندگی میکنم...آن روز چقدر عدد25 برایم دور و دست نیافتنی بود..و حالا..امروز.. من..ضحی..25 ساله شده ام..چقدر سخت است باور اینکه گام به گام به مرگ نزدیک تر می شوم..مطابق فرموده ی مولا امیرالمومنین علیه السلام...* آه..مِن قِلّت الزّاد و طول الطریق و بُعدِ السفر و عظیمِ المَورِد... مادرِ آقاجانِ خانه.....

ما را در سایت مادرِ آقاجانِ خانه.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:31

بسم الله الرحمن الرحیم

دیشب آقاجانِ فاطمه مطهره آمده خانه با یک کیسه عیدی دخترانه (: برای عید غدیر.

ست آینه و شانه دخترانه در چند رنگ مختلف..

میگویم پس عیدی آقا پسرها کو؟!

میگوید: پسرها شکلات عیدی بگیرند دخترها ازین جینگولک ها..

قشنگ معلوم است دختر و پسر را به یک اندازه دوست دارد مگر نه؟!
مادرِ آقاجانِ خانه.....

ما را در سایت مادرِ آقاجانِ خانه.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:31

بسم الله الرحمن الرحیمجشن ولادت دعوت بودم..ولادت امام هادی..به قمری اگر حساب کنم همچین روزی بود.شنیده بودم امام هادی برای خانه خوب واسطه بین ما و خدا هستند!فکر میکنم سند خاصی نداشته باشد بیشتر یک حسِ دلی است..متوسل شدم به امام هادی برای خانه خوب..خانه ای که بزرگ باشد..بشود توی آن روضه گرفت..خانه ای که آشپزخانه و حمامش داخل حیاط نباشد..که کل زمستان سرماخورده نباشی..خانه ای که طبقه بالای یک اوراقی لوازم ماشین در حاشیه خیابانی شلوغ و مردانه! نباشد..جشن ولادت دعوت بودم..ولادت امام هادی..آقاجانِ بچه ها زنگ زد و گفت : میتونی تا سه روز دیگه وسیله هارو جمع کن مادرِ آقاجانِ خانه.....

ما را در سایت مادرِ آقاجانِ خانه.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:31

بسم الله الرحمن الرحیمزن خوبی است..به من احترام می گذارد..مرا دوست دارد..برایم گاهی هدیه میخرد..جلوی پایم می ایستد..تا جلوی در آسانسور بدرقه ام میکند..مادر آقاجانِ خانه را می گویم..مادر بزرگ بچه ها..اَمّا...منتظر اَمّایش نباشید..شیطان منتظر است گویا..پس با خودم تکرار میکنم..زن خوبی است..به من احترام میگذارد..مرا دوست دارد..برایم گاهی هدیه میخرد..جلوی پایم می ایستد..تا جلوی در آسانسور بدرقه ام میکند..مادر آقاجانِ خانه را می گویم..مادر بزرگ بچه ها..عمرشان پربرکت.. مادرِ آقاجانِ خانه.....

ما را در سایت مادرِ آقاجانِ خانه.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 17:31

صفحه بندی